Rekonštrukcia

28.09.1992

Po istom čase a pozorovaní spoločenskej situácie som prišiel na to, že nie je so mnou niečo v poriadku. Ľudia sa predo mnou uzatvárajú a nič mi nevychádza podľa mojich predstáv. Preto som sa rozhodol, že za vzor mi môžu slúžiť len tí najlepší z nás. Dlho som dumal a hľadal osobnosti, ktoré by mi pomohli nájsť cestu životom. Míňali sa dni, týždne, mesiace a stále nič. Napokon som sa rozhodol, že to môžu byť len naši špičkoví politici, ktorých sme si sami zvolili v posledných voľbách. Nie sme predsa takí hlúpi, aby sme volili niekoho, kto je chrapúň, podvodník, alebo nedajbože zlodej. Veď v parlamente a vo vláde môžu byť len takí ľudia, ktorí sú čestní a dokážu sa obetovať pre blaho svojich voličov. Nuž a takíto ľudia môžu byť vzorom pre iných.

Začal som si pozorne všímať našich ústavných činiteľov, ktorí reprezentujú túto krajinu a občanov v nej žijúcich. Po dôkladných úvahách som pochopil, že to majú naozaj ťažké, keď majú vyhovieť svojim voličom. Neustále s niečím zápasia. A keď som ešte videl tých dotieravých novinárov, ktorí do nich dobiedzajú a kladú im nezmyselné otázky, tak mi bolo z toho všetkého zle. Politici sú nakoniec prinútení vziať pred nimi nohy na plecia. Veď ako majú zodpovedne pracovať, keď verejnosť od nich očakáva zlepšenie ekonomickej situácie v krajine. Čo je na tom, že sa strany a hnutia rozpadajú, že sa hovorí o rekonštrukcii vlády a že poniektorí politici zbohatli na svojej šikovnosti.

Najprv som si v kancelárii zorganizoval dokonalý poriadok. Všetko som prevrátil hore nohami. Nábytok z podlahy som presunul na strop a začal som pracovať dole hlavou. Základnú rekonštrukciu som zvládol bez problémov i keď ma začala akosi pobolievať hlava. Čo na tom? Hlavné je to, že ma konečne začali navštevovať moji kolegovia a dokonca sa so mnou rozprávali. Ďalej nasledovala moja rodina. Manželke som povedal, že do konca školopovinnej dochádzky nášho syna, čiže ešte dva roky s ňou pobudnem, ale už teraz uzatvorím manželstvo s inou partnerkou. Musí to pochopiť aj náš syn, veď to robím len pre jeho dobro. Moja terajšia manželka pri mne akosi rýchlo zostarla a už o ňu nie je záujem. Nuž a o tú moju novú partnerku sa trhajú všetci chlapi na okolí. S tou sa mi určite bude dariť. Nechápem, prečo moji príbuzní nado mnou krútia hlavami a poťukávajú si na čelo. Veď predsa ide o prosperitu mojej rodiny a tým aj spoločnosti v ktorej žijem.

Rekonštrukcia mi ide ako po masle a nedávam sa ničím zastaviť. Už nepočúvam žiadne hlasy, ale idem za svojim vytýčeným cieľom. Napokon som nespokojný so svojou kancelárskou prácou a zakladám si spoločnosť na vymáhanie pohľadávok a obklopujem sa tými správnymi ľuďmi, ktorí majú tie pravé konexie. Vymenil som dokonca už aj moju prehrdzavenú škodovku za luxusnú limuzínu a teraz si všetci môžu trhnúť. Veď peniaze sa spájajú s mocou.

Ernest Klotton

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
Vytvorte si webové stránky zdarma!